Data: 22 maja 2007,
Miejsce: Hotel Novotel
Airport, Warszawa
Patronat Honorowy:
Ministerstwo Gospodarki, Związek Gmin i Powiatów RP, Marszałek Województwa
Podkarpackiego
Systemy do obiegu dokumentów upraszczają działania administracji publicznej, pomagają zapanować nad ogromna liczba pism i korespondencji oraz ograniczają liczbę niepotrzebnych wydruków. System obiegu dokumentów w instytucjach publicznych i nie tylko, ma dwa podstawowe zadania. Pierwszym jest porządkowanie dokumentów i zabezpieczenie przed utrata (archiwizacja), drugi to kontrola i zarządzanie ich przepływem.
Zapraszamy na kolejną konferencję z cyklu „IT w Administracji GigaCon" . Tym razem proponujemy Państwu tematykę ELEKTRONICZNEGO OBIEGU INFORMACJI.
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych oraz administracji publicznej.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie
uprzedniej rejestracji.
Proponowana tematyka spotkania:
- Systemy OCR/OMR
- Systemy pracy grupowej
- Systemy faksowe
- Zarządzanie obiegiem dokumentów
- Systemy
archiwizacji danych
- Masowe wydruki
- PKI - dokument elektroniczny
Konferencja skierowana jest do:
- szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących technologie informatyczne w polskich urzędach i instytucjach publicznych: przedstawicieli władz gmin, powiatów i województw (prezydentów miast, burmistrzów, naczelników, wójtów), kierowników i dyrektorów działów w jednostkach samorządowych i urzędach centralnych, specjalistów - pracowników administracji państwowej
- osób odpowiedzialnych za selekcje oraz zakup nowych produktów i technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów informatycznych w urzędach i instytucjach publicznych: szefów departamentów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, administratorów systemów w instytucjach administracji publicznej.