Pobierz
najnowszy numer

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach z branży!

Jesteś tutaj

Wideousługi rozwiązaniem dla firm ochrony

Printer Friendly and PDF

Regulacje prawne, które wprowadzono w 2017 roku sprawiły, że wielu dotychczasowych klientów agencji ochrony zrezygnowało lub ograniczyło korzystanie z usług ochrony fizycznej.

Rynek nie znosi próżni, więc pojawiły się inne formy ochrony mienia, takie jak polisy ubezpieczeniowe, zabezpieczenia techniczne, własne służby portiersko-ochronne oraz nowość czyli wideoochrona. Oczywiście agencje ochrony świadczą przede wszystkim usługi ochrony fizycznej, którą zajmuje się zatrudniony personel, ale mogą one oferować również inne formy ochrony. Może nią być wideoochrona. Prawidłowo świadczona usługa wideoochrony daje kilkukrotnie wyższą marżę niż aktualna marża za osobową ochronę fizyczną – i to przy dużo niższych kosztach.

Aby móc świadczyć usługi osobowej ochrony fizycznej, niektóre agencje zainwestowały wyłącznie w kilka koszulek, czapek i kilka par spodni. Aby świadczyć usługi wideoochrony potrzebny jest sztab dobrze opłacanych specjalistów – handlowców, pracowników centrum monitorowania, techników, pracowników administracyjnych. Bez takiego zespołu próby świadczenia wideoochrony kończą się większymi lub mniejszymi kłopotami. Bez umiejętności rozpoznania potrzeb klienta, opracowania koncepcji zabezpieczenia obiektu, zaprojektowania technicznych systemów bezpieczeństwa, prawidłowego uruchomienia zainstalowanych systemów i prawidłowej obsługi sygnałów w centrum monitorowania alarmów świadczenie usług wideoochrony może spowodować upadek nieprzygotowanej agencji ochrony.

Fot. 1. Centrum monitorowania

 

Bazowanie na niewielkim, ale własnym doświadczeniu w instalowaniu kamer czy umiejętność obsługiwania wyłącznie prostych zgłoszeń alarmowych w niby-centrum monitorowania powoduje olbrzymie ryzyko złego wyświadczenia usługi wideoochrony. Bez świadomej specjalizacji próby świadczenia takich usług nie powiodą się.

Firma Krajowe Centrum Monitoringu prowadzi centrum monitorowania alarmów, które na dzień dzisiejszy obsługuje 8500 obiektów stacjonarnych oraz przeszło 1000 kamer. Dysponuje nowym, oddanym do użytku w sierpniu 2017 roku nowoczesnym obiektem o powierzchni 150 m2, mieszczącym 20 stanowisk operatorskich, serwerownię oraz pełne zaplecze socjalne i biurowe. Centrum jest wyposażone w najnowsze rozwiązania techniczne umożliwiające obsługę wszelkiego rodzaju nadajników dostępnych na rynku. Posiadamy też równoległe centrum zapasowe.

To, co nas wyróżnia:

  • jesteśmy całkowicie niezależnym podmiotem specjalizującym się w świadczeniu usług monitorowania,
  • mamy status uzbrojonego stanowiska interwencyjnego (USI),
  • nasz zespół to wysokiej klasy specjaliści z branży, działający od wielu lat na rynku monitorowania alarmów,
  • dzięki zdobytemu doświadczeniu oferujemy usługi na najwyższym poziomie,
  • zapewniamy pełne wsparcie handlowe i techniczne,
  • prowadzimy szkolenia dotyczące wideoochrony,
  • zapewniamy bezpieczeństwo powierzonych danych.

Korzyści wynikające ze współpracy z Krajowym Centrum Monitoringu to możliwość ograniczenia kosztów monitorowania o 50–80 procent w skali roku. Dzięki współpracy w zakresie świadczenia usług firmy specjalizujące się dotąd wyłącznie w ochronie fizycznej mają możliwość poszerzenia swojej oferty przez dodanie do niej nowoczesnych usług monitorowania o odpowiedniej jakości, która również ma przełożenie na konkurencyjność, gdyż może zadecydować o wyborze danej firmy przez potencjalnego klienta.

Fot. 2. Centrum monitorowania

 

Dzięki współpracy z Krajowym Centrum Monitoringu można zatem uzyskać zwiększenie rentowności usług związanych z ochroną dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym, które oferujemy. Rozwiązania te umożliwiają ograniczenie liczby roboczogodzin pracowników ochrony i kosztów ochrony jako usługi. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą handlowców, operatorów, techników oraz pracowników administracji.

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie obsługi obiektów dla agencji ochrony, które obejmują monitorowanie systemów alarmowych, stały nadzór nad obiektami objętymi ochroną fizyczną, zdalną recepcję i wideoochronę. My sami jesteśmy zafascynowani tymi nowymi usługami i mamy zdobywane przez dziesięć lat doświadczenie. Zajmujemy się przenoszeniem i łączeniem struktur baz monitorowania.

Firma Krajowe Centrum Monitoringu oferuje każdej zainteresowanej agencji ochrony kompleksowe wsparcie w zakresie usług wideoochrony, które obejmuje szkolenie pracowników działu handlowego, wsparcie działu technicznego i obsługę sygnałów w naszym centrum monitorowania. Nie próbujemy sprzedawać pojedynczych elementów, takich jak program do obsługi alarmów czy pojedyncze kamery. Oferujemy doświadczenie całego zespołu i dysponujemy centrum monitorowania alarmów, które jest jednym z największych w kraju. Wykonujemy całą pracę związaną z monitorowaniem, pozostawiając agencji ochrony tylko i wyłącznie utrzymywanie relacji ze swoimi klientami oraz fakturowanie i rozliczanie przelewów na koncie. Posiadamy własne, sprawdzone rozwiązania z dziedziny usług wideoochrony, nadzoru nad obiektami objętymi osobową ochroną fizyczną, nadzoru nad systemami z wykorzystaniem GPS.

Fot. 3. Centrum monitorowania

 

Dzięki współpracy z Krajowym Centrum Monitoringu każda, nawet najmniejsza agencja ochrony może poczuć się jak krajowy potentat w zakresie świadczenia usług wideoochrony. Obsługujemy małe, średnie i duże agencje ochrony. Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo biznesowe, bezpieczeństwo powierzonych nam danych, stabilną jakość usług oraz naturalną uczciwość w relacjach.

Tadeusz Glita
Krajowe Centrum Monitoringu
http://kcm24.pl/

 

Zabezpieczenia 4/2018

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów bez zgody redakcji zabronione / Zasady użytkowania strony