Pobierz najnowszy numer

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach z branży!

Jesteś tutaj

Zasady przygotowania tekstu

Materiały do publikacji powinny być dostarczone w pliku tekstowym (ew. zdjęcia, rysunki, logo w osobnych plikach). Publikowany artykuł jest przed wydrukowaniem przekazany autorowi do autoryzacji. Forma graficzna artykułu sponsorowanego podlega zasadom jednolitym dla wszystkich materiałów merytorycznych zamieszczonych w czasopiśmie. 

Najważniejsze wytyczne edytorskie:

  • teksty zapisane w formacie doc, czcionka Times 12 pt., marginesy 2,5 cm (standard);
  • strony bez automatycznych nagłówków i stopek, numeracji stron, logo firmy itp. - czysty tekst;
  • tekst bez kolorów, nietypowych czcionek, pogrubienia tylko najważniejszych części;
  • nie należy dzielić artykułu na kolumny, stosować nietypowych wyliczeń oraz wstawiać obiektów w plik;
  • zdjęcia prosimy dołączać w osobnych plikach w formatach tiff, jpg (300 dpi), eps, psd;
  • należy przyjąć, że cała strona tekstu (kolumna) po złożeniu bez ilustracji zawiera ok. 6500 znaków ze spacjami,
  • materiały przesłane do publikacji nie mogą być obciążone prawami osób trzecich.

Stosując się do powyższych uwag, zaoszczędzą Państwo zarówno swój, jak i nasz czas. 

 


Pozostałe informacje 

Plan wydawniczy 2017 - pobierz pdf (355 kB)

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów bez zgody redakcji zabronione / Zasady użytkowania strony