Pobierz
najnowszy numer

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach z branży!

Jesteś tutaj

Prestiżowe bramki uchylne w siedzibie firmy Fluor

Printer Friendly and PDF

Unicard_175Fluor należy do jednej z czołowych światowych korporacji inżynieryjnych zajmujących się projektowaniem, kompletacją dostaw, zarządzaniem budowami, utrzymaniem ruchu w zakładach i zarządzaniem projektami.

 

 

Fluor_500

W celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa zarówno pracowników jak i realizowanych projektów, a także ochrony mienia na terenie biura, zarząd firmy Fluor w Gliwicach podjął decyzję o wdrożeniu systemu kontroli dostępu i identyfikacji pracowników oraz gości na podstawie kart zbliżeniowych, zgodnie z obowiązującym na całym świecie standardami i procedurami zarządzania korporacjami.

O wyborze dostawcy systemu kontroli dostępu dla naszej firmy zadecydowała kompleksowość oferty: oprogramowania i sprzętu wraz z instalacją i uruchomieniem. Istotnym kryterium wpływającym na nasz wybór była możliwość funkcjonowania systemu w sieci LAN na bazie protokołu TCP/IP, co stworzyło możliwość i rozbudowy systemu kontroli dostępu wraz z rozwojem infrastruktury naszej firmy.

System kontroli dostępu zainstalowany w kilkudziesięciu punktach sprawdził się na tyle, że firma podjęła decyzję o jego rozbudowie i uzupełnieniu systemu o bramki i kołowroty międzynarodowej grupy Gunnebo – producenta wysokiej jakości zintegrowanych systemów i urządzeń zabezpieczających mienie. – Przejście przez bramki odbywa się w obu kierunkach i jest kontrolowane elektronicznie. Bramki z serii SpeedStile zamontowane w firmie Fluor są ekskluzywnymi bramkami z rozsuwaną taflą ze szkła hartowanego zapewniającą efektywną kontrolę przejścia. Są wykonane ze stali nierdzewnej. Jeśli wraz z osobą uprawnioną przez bramkę próbuje przejść druga osoba lub ktoś próbuje przedostać się w przeciwnym kierunku, system wykrywa nieupoważnione przejście i uruchamia alarm – powiedział opiekun klienta Piotr Opałacz z firmy UNICARD.

Obecnie mogę powiedzieć, że cel stawiany przed tym wdrożeniem został osiągnięty. Instalacja systemu kontroli dostępu, a następnie jego rozbudowa, dała nam możliwość realizacji projektów w systemie „restricted area”, czyli ograniczonego dostępu, zgodnie z wymaganiami wielu klientów (obecnie staje się to normą). Pozwala to na organizację pracy w zespołach zadaniowych, pracownicy posiadający stosowny certyfikat dopuszczający do związanych z projektem informacji niejawnych  przebywają na wydzielonym obszarze biura. Poprawiła się także obsługa osób wchodzących do biura w charakterze gości, a pracownicy mają możliwość kontrolowania swojego czasu pracy na stronie WWW. Dwuletnia gwarancja, oraz podpisana umowa serwisowa zwiększa nasze poczucie bezpieczeństwa i zapewnia ciągłą i bezawaryjną pracę systemu –  podsumował administrator systemu Krzysztof Saucha.

Bezpośr. inf. Anna Gagaczowska
UNICARD
anna.gagaczowska@unicard.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów bez zgody redakcji zabronione / Zasady użytkowania strony