Zgłoszenia do udziału w konkursie będą przyjmowane do dnia 20 lutego 2012 roku na drukach Wniosku o udział w Konkursie. Wypełniony wniosek (wraz z załącznikami) należy przesłać na adres Biura Zarządu Stowarzyszenia „POLALARM”: ul. Nowogrodzka 18 lok. 8, 00-511 Warszawa, e-mail: polalarm@polalarm.com.pl.
Przyznanie tytułów, nagród i wyróżnień w konkursie nastąpi do dnia 3 kwietnia, a uroczystość wręczenia nagród laureatom odbędzie się w pierwszym dniu Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń „SECUREX 2012”. tj. 23 kwietnia 2012 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Na stoisku stowarzyszenia na „SECUREX 2012” prezentować będziemy urządzenia i systemy, które zajęły I miejsce w grupie oraz Laureata Głównej Nagrody „Złota Zbroja”.
W miarę możliwości postaramy się zaprezentować wszystkie produkty zgłoszone do konkursu. Wszyscy uczestnicy konkursu będą mieli możliwość umieszczenia na naszym stoisku ulotek i folderów reklamowych z informacją o zgłoszonych do konkursu produktach. Regulamin Konkursu oraz Wniosek o udział w Konkursie zamieszczone są na stronie www.polalarm.org.
Bliższych informacji na temat konkursu udziela Biuro Zarządu Stowarzyszenia „POLALARM” – tel./faks 22 626 90 31, 22 625 57 43.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!
Bezpośr. inf. POLALARM