Zgłoszenia do udziału w konkursie będą przyjmowane do dnia 28 lutego 2014 roku na drukach Wniosku o udział w konkursie. Wypełniony wniosek (wraz z załącznikami) należy przesłać na adres Biura Zarządu Stowarzyszenia POLALARM: ul. Nowogrodzka 18 lok. 8, 00-511 Warszawa, e-mail: polalarm@polalarm.com.pl.
Przyznanie tytułów, nagród i wyróżnień w konkursie nastąpi do dnia 3 marca, a uroczystość wręczenia nagród laureatom odbędzie się w pierwszym dniu Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń SECUREX 2014, tj. 8 kwietnia 2014 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Na stoisku Stowarzyszenia na SECUREX 2014 prezentować będziemy urządzenia i systemy, które zajęły pierwsze miejsce w grupie oraz laureata głównej nagrody Złota Zbroja.
W miarę możliwości postaramy się zaprezentować wszystkie produkty zgłoszone do konkursu. Wszyscy uczestnicy konkursu będą mieli możliwość umieszczenia na naszym stoisku ulotek i folderów reklamowych z informacją o zgłoszonych do konkursu wyrobach.
Regulamin Konkursu oraz Wniosek o udział w Konkursie zamieszczone są na stronie www.polalarm.org.
Bliższych informacji na temat konkursu udziela Biuro Zarządu Stowarzyszenia POLALARM
tel./faks 22 626 90 31,
tel. 22 625 57 43.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie.
Bezpośr. inf. POLALARM