HID Global , dostawca rozwiązań z zakresu bezpiecznej identyfikacji, przedstawił podczas targów IFSEC 2009 swoją inicjatywę „Customer First” (przede wszystkim klient). Forum było przeznaczone dla wszystkich, którzy chcieli podzielić się swymi poglądami i opiniami na temat rynku zabezpieczeń, w tym oczywiście na temat firmy HID Global oraz dostarczanych przez nią produktów i rozwiązań.
Ponad 150 osób, klienci HID i zwiedzający, skorzystało z możliwości podzielenia się swymi przemyśleniami z kierownictwem HID o ewentualnych ulepszeniach będących już w ofercie produktów, a także o pomysłach na nowe urządzenia. Przedstawiciele firmy przeprowadzili wiele rozmów handlowych ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami.
– Imprezy targowe to znakomite miejsce i czas do zaprezentowania nowości przedstawicielom firm współpracujących, ale także i tym potencjalnym – powiedział Paul Naldrett, dyrektor zarządzający HID Global EMEA. – W tym roku naszym celem było zwiększyć zaangażowanie zwiedzających, zaprosić do rozmów, poznać ich potrzeby i oczekiwania, zademonstrować pełną ofertę wyrobów i rozwiązań z zakresu zarządzania identyfikacją i dostępem. W zamian za podzielenie się pomysłami i przemyśleniami klienci zostali zaproszeni na staroświeckie spotkanie na lodach.
Bezpośr. inf. HID Global
Tłumaczenie: Redakcja