Firma CBC Poland zatrudni Specjalistę ds. realizacji zamówień i obsługi klienta CCTV.
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- obsługa klientów w zakresie sprzedaży,
- realizacja zamówień, wystawianie faktur i monitorowanie wysyłek,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów,
- analiza i kontrola stanów magazynowych, składanie zamówień do dostawców,
- przyjmowanie dostaw, współpraca z agencjami celnymi,
- nadzór nad obiegiem dokumentów związanych z dostawą i sprzedażą produktów,
- monitorowanie magazynu, okresowe kontrolowanie stanów wybranych produktów,
- przeprowadzanie remanentów,
- inne prace asystenckie.
Wymagania:
- wykształcenie min. Średnie,
- doświadczenie w dziale sprzedaży CCTV, obsługi klienta i/lub logistyki,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- komunikatywność,
- elastyczność,
- pro aktywne podejście do pracy,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność koordynowania wielu czynności jednocześnie.
W zamian oferujemy:
- pracę w międzynarodowym koncernie, w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia i pogłębiania kwalifikacji w dynamicznie rozwijającym się sektorze,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@cbcpoland.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez CBC Poland z siedzibą w Warszawie."
CBC Group jest międzynarodowym koncernem z siedzibą główną w Tokio. Grupa CBC została założona w 1925 roku, a swoją działalność koncentruje m.in. na produkcji i dystrybucji bardzo szerokiego asortymentu, m.in. urządzeń CCTV marki COMPUTAR i GANZ. Grupa CBC posiada 32 oddziały handlowe oraz wiele fabryk zlokalizowanych na terenie całego świata.
Bezpośr. inf. CBC Poland