Znajdują się na niej:
- informacje ogólne – dotyczące działalności Schrack Seconet w Polsce i na świecie, referencji, aktualnej oferty produktowej oraz najważniejszych wydarzeń;
- kontakt bezpośredni – w tym miejscu znajdują się szczegółowe instrukcje dotyczące sposobu składania zapytań ofertowych bezpośrednio do Schrack Seconet Polska; podobnie jak miało to miejsce dotychczas, dla klientów niebędących partnerami firmy będzie ona przygotowywać oferty na warunkach rynkowych, kierując sprzedaż urządzeń w ręce autoryzowanych partnerów;
- informacje specjalne – zamieszczone w strefach logowania, podzielone tematycznie na:
▪ Kącik Projektanta,
▪ dział Download – w zakładce Autoryzowany Partner.
Na stronie internetowej zostały również zamieszczone odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – dostęp do tych informacji jest możliwy wyłącznie przez strefy logowania. Zamieszczone odpowiedzi dotyczą pytań z konkretnego obszaru zainteresowań, m.in. projektowania, uruchamiania i serwisowania systemów SAP/sterowania gaszeniem Integral IP. W strefach logowania znajdują się również szczegółowe informacje dotyczące central sygnalizacji pożarowej/sterowania gaszeniem, elementów peryferyjnych oraz rozwiązań specjalnych Schrack Seconet.
Przed kilkoma tygodniami została uruchomiona bezpośrednia linia informacji technicznej Schrack Seconet, pod numerem tel. 22 290 68 29.
Godziny dyżuru: od poniedziałku do czwartku 9:00 – 17:00,
w piątek 9:00 – 16:30.
Pytania techniczne można kierować również pisemnie, bezpośrednio na adres e-mail: techniczny@schrack-seconet.pl.
Bezpośr. inf. Schrack Seconet Polska