Pobierz
najnowszy numer

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach z branży!

Jesteś tutaj

Samsung Techwin ogłasza wprowadzenie usługi Advanced Replacement

Printer Friendly and PDF

samsung_logoWprowadzenie przez dział profesjonalnych produktów zabezpieczeń Samsung Techwin usługi Advanced Replacement podkreśla zaangażowanie firmy w zapewnienie klientom najwyższego poziomu obsługi posprzedażowej.

 

 

 

Samsung_SCB-3003-box-camera_350

Fot. 1. SCB-3003 box camera

Nasze produkty służące do budowy wizyjnych systemów dozorowych mają wysoką niezawodność. Zdajemy sobie jednak sprawę jakim problemem dla instalatorów i użytkowników jest oczekiwanie na sprawdzenie produktu, zgłoszone uszkodzenia i dokonanie wymiany – powiedział Jason Rou, European Service Manager Samsung Techwin Europe. – Wprowadzenie naszej nowej usługi Advanced Replacement powoduje, że instalatorzy uzyskują pewność, że obsługiwany przez nich system zostanie usprawniony w najkrótszym możliwym czasie bez konieczności oczekiwania na dostarczenie sprzętu do jednego z naszych centrów serwisowych.

Jeśli urządzenie ulegnie uszkodzeniu w ciągu pierwszego roku eksploatacji, w trakcie trwania trzyletniego okresu gwarancji, to w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zostanie wysłany sprzęt zastępczy. Ta nowa usługa obowiązuje w przypadku wszystkich produktów analogowej telewizji przemysłowej oraz telewizji przemysłowej IP, z wyłączeniem akcesoriów, klawiatur operatorskich oraz monitorów.

Samsung_SND-6011R_350

Fot. 2. SND-6011R

Instalatorzy, który zostaną przeszkoleni w ramach programu Samsung Techwin Smart Partners uzyskają możliwość korzystania usługi Advanced Replacement w okresie pierwszych dwóch lat, w ciągu trzyletniej gwarancji na produkty Samsung Techwin.

Jesteśmy zdeterminowani by pomagać profesjonalnym instalatorom systemów bezpieczeństwa w oferowaniu lepszej obsługi serwisowej oraz współpracy z obecnymi klientami. Rozszerzenie oferowanej przez nas gwarancji samo w sobie jest znaczącym krokiem. Jest ono również uzupełnieniem całego zestawu oferowanych przez nas usług dodanych, w tym bezpłatnego projektowania systemu, wsparcia technicznego i szkoleń – powiedział Jason. – Dzięki pomocy ze strony naszych dystrybutorów odbieraliśmy sygnały o tym, co jest ważne dla naszych klientów. Zaowocowało to wprowadzeniem w ostatnim czasie serii kamer WiseNetIII, w których zaimplementowaliśmy funkcje jakie wg. użytkowników produktów Samsung Techwin powinny mieć nasze kamery sieciowe, aby stać się kamerami sieciowymi preferowanymi przez instalatorów i użytkowników końcowych. Jednak w pełni rozumiemy, że doskonałe produkty to nie wszystko i musimy oferować większy zakres usług realizowanych nasz specjalny dział wsparcia technicznego.

Samsung_SNF-7010_350

Fot. 3. SNF-7010

Więcej informacji o polityce gwarancyjnej Samsung Techwin oraz procedurach zwrotu sprzętu można znaleźć na stronie internetowej po adresem www.samsungsecurity.co.uk.

Kontakt: Samsung Techwin Europe, Poland
marcin.kucharski@samsung.com
tel.: 48 222 050 777
www.samsung-security.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów bez zgody redakcji zabronione / Zasady użytkowania strony