Pobierz
najnowszy numer

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach z branży!

Jesteś tutaj

Targi RetailShow rosną w siłę

Printer Friendly and PDF

Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, która odbędzie się 14 i 15 listopada br., przybliży odwiedzającym jeszcze szerszą niż w latach ubiegłych ofertę wystawców. Targi już po raz dziewiąty zagoszczą w Centrum EXPO XXI w Warszawie, jednak po raz pierwszy odbywać się będą w dwóch halach centrum wystawienniczego. Bardzo duże zainteresowanie sieci handlowych i firm z branży skłoniło organizatora do udostępnienia większej powierzchni na prezentację produktów i usług.

 



Targi RetailShow to wiodące wydarzenie biznesowe branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. W zeszłym roku odwiedziło je ponad pięć tysięcy klientów, by zapoznać się z ofertą 200 wystawców. Wśród odwiedzających są zarządzający sieciami i centrami handlowymi, najemcy, właściciele sklepów oraz przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Reprezentują oni wszystkie rodzaje sieci handlowych, tj.: spożywcze, odzieżowe, gastronomiczne, obuwnicze, sportowe, drogeryjne, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskie, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

Jakość targów jest znana i doceniana także za granicą. – Zainteresowanie RetailShow jest bardzo duże. Zauważamy to zarówno po coraz liczniej zgłaszających się firmach z zagranicy, jak i coraz większych stoiskach, które zamawiają wystawcy. Rozwijamy systematycznie ofertę targów, dbamy o to, aby wydarzeniu towarzyszył jakościowy program merytoryczny. Daje to efekty, więc cieszymy się, że pozycja targów umacnia się nie tylko w Polsce – powiedział Artur Matlakowski, Product Manager w firmie ECP Polska, organizatora Targów RetailShow. Największe stoiska w tym roku rezerwują wiodące firmy oferujące meble i wyposażenie sklepów, urządzenia chłodnicze, a także firmy technologiczne.

RetailShow w pigułce
Targi RetailShow to okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z najnowszą ofertą polskich i zagranicznych dostawców wyposażenia, najnowszych osiągnięć techniki i usług dla handlu. Obejmie ona m.in. meble i wyposażenie sklepów, oświetlenie, kasy fiskalne i wagi, systemy informatyczne do zarządzania sieciami handlowymi, programy lojalnościowe, usługi outsourcingowe i finansowe, systemy zabezpieczeń i ochrony oraz usługi doradcze.

Bardzo mocną stroną targów jest prezentacja rozwiązań z zakresu projektowania sklepów. Aktualne trendy w aranżacji i wyposażaniu pokazywane są w modelowym sklepie. To miejsce zawsze cieszy się popularnością. Dzięki poradom architektów oraz ekspozycji najnowszych produktów będących wyróżnikami w przestrzeni sklepowej, właściciele sklepów dowiadują się jak dodatkowo przyciągnąć uwagę kupującego.

RetailShow to także duża dawka wiedzy. Organizowany co roku pierwszego dnia targów Retail Congress jest przewodnikiem po najważniejszych branżowych tematach. Jego program uwzględnia trendy projektowe, nowe koncepty sklepowe, tematy związane z customer experience czy nowości techniczne. Targom towarzyszą także bezpłatne warsztaty w Teatrze Innowacji, gdzie eksperci z różnych dziedzin prezentują praktyczną wiedzę w ogólnodostępnej przestrzeni targowej.

Podczas Targów RetailShow wyłaniani są także laureaci konkursów „Best Shop Concept” oraz „Innowacje Handlu”. W pierwszym jury nagradza sklepy z unikatowym konceptem oraz wysokimi walorami estetycznymi i użytkowymi. W drugim premiowane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej, spośród tych prezentowanych na targach.

Informacje praktyczne
IX Targi RetailShow odbędą się w dniach 14-15 listopada 2018 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym RetailShow 2018 jest firma Modern-Expo, a sponsorami głównymi: Koncept-L; Ingram Micro z Zebra Technologies; Goldenore z Oracle i z Arrow oraz Bosch.

Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations, tel. + 48 601 99 10 89
agnieszka@lawendapr.com
Wojciech Smoktunowicz, Marketing Manager ECP Polska Sp. z o.o., tel. + 48 883 773 306 wsmoktunowicz@ecppolska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów bez zgody redakcji zabronione / Zasady użytkowania strony